Nahrávání uživatelů na webu/eshopu

Na stránkách firmy, se kterou spolupracuji jsem publikoval článek o nahrávání uživatelů na e-shopu. Jedná se o základní manuál, jak si nastavit skvělou službu Smartlook, který díky příznivé obchodní politice vývojářů můžete vyzkoušet a používat zdarma. Navíc umí i heatmapy. Článek Natočte si, co dělají uživatelé na vašem e-shopu si určitě přečtěte.

Osobně aplikaci používám na svých projektech, často se mi podařilo narazit na chyby na stránkách, které bych pravděpodobně neodhalil. E-shopům doporučuji sledovat, proč zákazník nedokončí objednávku. Tyto informace lze zjistit pomocí filtrů tak, že si zobrazíte nahrávky uživatelů, kteří došli až k předposlednímu kroku košíku, ale nedokončili objednávku (neprošli až na děkovací stránku).